GOD NATT - dream sweet

Nej, nu ska jag nog gå och lägga mig. Hoppas att jag kommer sova länge imorgon. För imorgon är det en sån där dag då man inte vet vad man ska göra. Älskling ska spela med en kompis, så det är ingen ide att åka ner till honom. Jag och Freddie pratade tidigare om att träffas på stan, men vi får se. Kanske att det blir så.

Ahja, om det inte blir att träffas på stan imorgon så kommer jag att skriva en hel del på bloggen, men innan jag gör något annat imorgon så måste jag städa mitt rum. Annars får jag inte sova hos Filip i helgen, och det vill jag hemskt gärna göra. Så det blir att städa, sen får vi se vad dagen bjuder på, om inte vad vädret bjuder på. God natt allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0