ALL I CAN SAY IS I LOVE YOU

Efter att ha sett A Cinderella Story så visste jag inte vad jag skulle göra. En bra film för övrigt, hur som helst, så satte jag mig ner och skrev några rader för vad mina känslor är till Filip. Efter mycket ut suddande och avrivna papper så blev jag nöjd med denna;


Every night before I go to sleep, I'll always think on one special person. A person nice and fun, beauty and wonderful. Yeah, all that and much more are just you. And even how much I'll try, I'll never going to describe what you really mean for me. Because all worlds words aren't so big and strong for describe my feelings. And all I can say is I Love You.



Älskar dig Filip Ramstedt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0