When you are alone.

Jag har tänkt på en sak. Och det är att minst 50% av alla tonåringar börjar må dåligt när man är ensam. Till exempel när man under hela dagen har varit med sina vänner som man bryr sig om eller ifall man varit med sin flick-/pojkvän som man älskar, man kommer sedan hem och tänker "Vad ska man göra nu?" Och sen så börjar alla, eller oftast alla tänka vidare. Man börjar tänka på livet och varför man kanske gjorde något och så vidare. Jag kan erkänna att jag är en av de som gör det och jag vet därför att man kan bli väldigt deprimerad ifall man sitter för länge och tänker på olika saker i livet. Man inser saker som man kanske inte alls ville inse.

Dem som känner mig vet att jag väldigt ofta helt plötsligt börjar må dåligt psykiskt och inte kan säga varför. Och anledningen till att jag inte kan säga varför är att jag själv inte vet eftersom jag bara dagen innan har suttit för mig själv och tänkt en massa som jag egentligen inte alls borde ha gjort. Och därför har jag beslutat att jag kommer att berätta lite på bloggen dådå när jag är ensam och just kommer in i en fas där jag tänker. Jag kommer nämnligen sitta och skriva ner allt jag kommer på, så därför kan det bli så att det inte är sammanhängande. Men jag ska försöka.



Saknar dig Filip, du är mitt allt och jag älskar dig för den du är. Inte för att du är hur vacker som helst. Utan jag älskar dig för att jag älskar den person som du är. Och självklart så finns det något extra i ditt vackra utseende som gör att jag inte kan sluta kolla på dig. När jag inte är med dig så sitter jag och seriöst kollar på någon eller några av de bilder jag har på dig. Jag älskar dig Gustav Filip Tommy Ramstedt <3



Kommentarer
Postat av: H82beme

JA känner att idag ska ja vara litte snäll... o de sista du skrev gjorde mig glad :D

2009-04-12 @ 00:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0