Underbar dag.

Idag gick dagen fort. Och det var både bra och dåligt. Anledningen till att det var bra var för att skoln gick fort. Det kändes att man bara gick några få timmar. Sen efter skolan gick jag som jag i förra inlägget avslöjade ner till Filip. Var hos honom fram till klockan blev halv åtta, då jag var tvungen att åka hem. Usch, under de timmar jag var med Filip gick tiden ännu snabbare. Det kändes som 10 minuter fast att det var flera timmar.

Ahja, tyvärr blir det inget utförligt inlägg, på grund av att jag har läxor som jag ska lägga mig i sängen med ett tag. Sen ska jag sova. Snart är det fredag och då är jag ledig :) Otroligt skönt må jag säga er.
Puss och godnatt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0