Torsdag eftermiddag.

Eftersom mitt internet kraschade på torsdags kvällen så får det bli ett inlägg om hur min torsdags eftermiddag med Lizz var nu istället.

Efter att jag fick reda på att vi fick sluta tidigare från Samhällen så gick jag ner till stan och mötte snyggingen Lizz. Vi hade bestämt att vi skulle träffas och bara prata och lära känna varandra lite mer än vad vi hade hunnit gjort. Och först så gick vi bara runt lite, satte oss sedan i Hörsal och pratade mera. Då vi träffade på Tina älskling. Skit vad hon har fändrats sen jag träffade henne sist. Iallafall, efter att snackat med Tina ett litet tag så kommer Lizz´s kusin och vi gick med dem ett tag.

Lizz visade mig ett par as fina skor hon skulle köpa och jag blev nästan sugen på dem själv måste jag erkänna. När hennes kusin sedan lämnat oss för att gå in på H&M så satte sig Lizz och jag på pensionärbänkarna vid Lindex och vi kom fram till att vi var väldigt glass sugna. Vi ville ha sex kronor för att kunna köpa en Pigilin, men ingen som vi mötte som vi kände hade sex kronor. Usch, inget kul måste jag säga.

Tyvärr blev klockan fyra väldigt fort och jag blir tvungen att åka hem, för att jag var tvungen att plugga en massa. Men, jag hade iallafall en oerhört rolig eftermiddag med Lizz och jag hoppas att vi snart kommer att ses snart igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0