The day in school.

Idag var det som sagt skola igen. Och det är nog bland de första gångerna som jag verkligen inte orkade med skolan. Iallafall, min redovisning om Loch Ness-odjuret gick bra. Fast glömde ju berätta saker, ahja. Min lärare tyckte det var ett bra framförande, och det är ju bra. Fick även sluta tidigare från Svenskan, vilket betyder att jag fick 1 timme och 45 minuters lunch. Åt lunchen med Sanna, Jenny och Sara. Sen sprang jag ner till stan och kollade på vitaminer, men hittade inte dem jag skulle ha.

Eftersom jag inte hittade mina vitaminer så blev det att gå upp till skolan igen, gick långsamt upp eftersom det var strålande sol. Satte mig sen på gräset och solade en kortis. As skönt må jag säga. Men tyvärr insåg jag att jag inte alls kunde sitta där, utan var tvungen att gå upp till min Kemi. På Kemin så fick jag sitta utanför eftersom de skulle gå igenom de prov som jag inte gjort. Så då blev jag utskickad så att jag inte skulle få det lättare än andra sen när jag ska göra det.

Efter Kemin kom äntligen den sista lektion, fast dock en lektion som jag hatar. Nämnligen Engelska. Usch och fy vad jag hatar Engelska, om inte minst läaren. Har alltid stört mig på henne, enda sen jag började. Vet inte varför, men kanske för att hon beter sig som en fjortis/bitch? Ahja, kämpade mig igenom den lektionen också och när hon sa att vi fick sluta så blev jag väldigt väldigt glad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0