Tack för denna dag älskling <3

Ber så hemskt mycket för den sena uppdateringen.
Men det är så att jag har först varit i skolan och intensivt och duktigt arbetat på att jag hunnit klart med mina uppsatser. Sen till idrotten så sprang vi runt strömmen, dock fick jag typ allergichock och blev tvungen att stanna och sen småjogga/gå resten. Kändes inget kul kanjag ju medge. Sen efter att jag slutat vid 16.00 så åker jag hem till älskling, vilar mig en stund och sedan går jag och älskling hem till mig.

Väl hemma hos mig så kollade vi på datan lite, lyssnade på massa underbar musik. Och under kvällen, eller snart, kommer jag att lägga ut Dagens låt. Missa inte det. Iallafall.. vi lyssnade på musik, myste och gosade, åt middag hemma hos mig med min familj och efter den myste vi ännu mera. Fick några skrattattacker då älskling härmar kalkonerna från Ice Age när dem säger "skyll dig själv, skyll dig själv.." xD Fy fan vad jag garvade då alltså. That made my day liksom ^^

När klockan senare blev nio så blev det mindre roligt. För vid nio så var Filip älskling tvungen att åka hem. Usch vad jobbigt det var att säga hejdå. Trodde ärligt att jag skulle börja gråta. Usch och fy vad det var jobbigt. Och jag antar att det kommer bli mer jobbigt sen efter helgen då Filip ska sova hos mig. Vågar jag ens tänka tanken? Älskar dig <3


14 mars 2009 - until the death <3



Kommentarer
Postat av: Tobias

tack :) ja till solbränna är den fräsch ;D

2009-04-22 @ 22:22:10
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

ohja bra dag ;) sj?

2009-04-22 @ 22:29:16
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0