Something about today

Dagen idag började med en lång sovmorgon. Vilket var väldigt skönt. Man vaknade ännu bättre sen när man fick se att solen lyste högt upp i skyn. Gud så undrbart. Så det blev att sätta på sig en klännig och en väldigt fin band-tröja. När man stod och klädde på sig kommer mamma upp och frågar ifall jag vill följa med till Halvars och äta glass. Jag sa ja, och så blev det att man åkte direkt efter att man ätit frukost.

Det blev även att hela familjen tog sina cyklar och cyklade ner. Ja, det måste jag säga. Det var en rolig syn. För alla åkte olika håll och vägar. Haha, kändes väldigt fail då ett tag måste jag tillägga. Under tiden så bestämde jag och Filip att vi skulle passa på att möta varandra för att få lite mer tid denna helg tillsammans. Och vi kom lagom ner till Halvars då jag såg älskling gå vid min skola. Ställde snabbt bort cykeln och nästan sprang mot Filip. Iallafall kändes det så ^^

Vi ställde oss i kön och väntade, och som vanligt väljer ju min familj den längsta kön. Ahja, jag Filip stod där och myste lite. Sen när jag beställde min glass och fick den så typ matade jag Filip eftersom han inte ville ha och för att jag tyvärr inte hade pengar för att bjuda *snyft*. Men iallafall fick han smaka från min. Efter att jag precis ätit min glass så kommer mamma fram och frågar ifall jag skulle stann ahos Filip ett tag eller ifall jag skulle åka hem tillsammans med familjen. Jag valde att stanna hos Filip en liten stund. Hos honom blev det en massa mys.

Nej, nu måste jag fortsätta med min analys om Loch Ness-Odjuret. Den ska jag redovisa imorgon. Så måste fixa den lite. Ha en bra fortsatt söndag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0