Snart kommer mormor.

Snart kommer min mormor och hämtar mig. Mamma vill inte att jag ska åka buss ensam eftersom jag har en hosta som in i helvete. Så jag ska börja städa av mitt rum lite och sen packa. Har inte haft orken att göra det tidigare. Men ahja så är det. Idag åker även min mamma, min bror +  flickvän och min låtsas pappa iväg. De ska åka någon kryssning för att fira att min bror blir 18 på tisdag, ett stort grattis till dig bror.

Ikväll skajag sitta framför datorn, så ni får gärna vara hur sociala som helst mot mig. Saknar och älskar dig Filip, du är mitt allt. Just det... idag firar mina kärna vänner Joni och Filippa 16 månader tillsammans :) Grattis på er med, och hoppas att ni får en bra dag fast att ni är sjuka. Ha en bra dag allesammans.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0