Skolan började idag.

Idag började skolan igen. Det kändes skönt att gå upp tidigt och att sedan ta cykeln ner till skolan. Längtat måste jag säga. Och det har jag gjort av en anledning och det är att jag varit hemma sjuk i en och halv vecka och sen haft en vecka påsklov direkt efter. Det är inget kul kan jag lova er, för att man missar så sjukt mycket och man fattar inget sen när man väl kommer tillbaka till skolan. Och jag har bevis på det nu.

För på alla mina lektioner idag så satt jag som ett j*vla frågetecken och fattade inget. Seriöst, jag fattade inte ett dugg av vad vi höll på med. Och det värsta är att jag inte alls kommer att kunna plugga ifatt allt denna vecka pågrundav att jag inte fattar något. Ahja, imorgon ska jag be om ännu en privat genomgång, fick en idag på matten. Då började jag fatta lite mer, men det var inte mycket. Imorgon blir det även att ha utvecklingsamtal. Undrar vad alla har sagt om mig.



Kommentarer
Postat av: Elena

SV: haha, men bara tanken att vakna upp så tidigt xD usch lixom xD

2009-04-14 @ 21:22:49
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0