Skolan är full igång.

Hade en liten sovmorgon idag. Kunde sova enda till klockan sju. Det var sjukt skönt att bara ligga kvar i sängen när klockan hade ringt vid sex första gången då jag satte den på znoose. Men bara för att jag kunde ligga kvar i sängen så kommer jag ju på vad det är för datum idag. Usch, jag hatar att den 23:e fortfarande betyder så mycket för mig. Ahja, gick upp, fixade mig och åt frukost.

När jag sen skulle gå ut och låsa upp cykeln kollar jag på klockan och inser att jag åker aldelles för sent. Jag hade alltså tagit för lungt på morgon som jag fick ångra genom att snabbt cykla till busshållplatsen, ställa cykeln där och sedan slösa 15 kronor på en sms-biljett till skolan så att jag skulle komma i tid. Ahja, kom i tid till min Ma B lektion. Och det var tur det. Jobbade ifatt lite till och sedan fortsatte jag där jag EGENTLIGEN borde vara. Nästa vecka är det Ma B prov, usch. Känns inget bra eftersom jag missat så mycket och knappt fattar. Ahja.

Efter Ma B så var det Eng A, där vi repiterade grammatik och gick igenom några bra ord och fraser som man kan behöva kunna tills imorgon då det är NP i Eng A, och det är alltså skrivuppgiften vi ska göra. Känns otroligt nervöst nu eftersom jag inte alls har någon motiviation att gå klart Eng A. Men jag ska göra mitt bästa och se hur det blir sen. När vi hade slutat Eng A så vissade det sig att vi hade lunch. Den brukar annars vara vid tolv, men nu har de flyttat den till halv elva.. känns ju kul, eller inte!

Maten var inte speciellt god, så åt lite mat och sedan gick vi till våran Ke A lektion. Där vi yttligare gick igenom något och det kändes som om jag kan det här nu. Eller jag fattar det åtminstonde. Vecka 19 ska jag göra omprov på det prov som vi gjorde innan lovet då jag istället fick ligga på sjukhus. Så vi får se hur det går. Har glömt allt tyvärr. Så det blir att plugga, plugga, plugga på det som in i tusan nästa vecka. När vi hade slutat Ke A så var det bara två lektioner kvar. De var Ma B (lektion nummer två) och Sh A. På Ma B så gjorde vi inte så mycket, gick igenom ännu en sak till och sedan fick vi räkna ifatt, på Sh A fick vi våran hemtenta som ska vara klar senast den 1 maj 2009 klockan 17.00 xD Så fail att han skrev klockslag och årtal. Ahja, men på Sh A fick vi gå tidigare. Kändes skönt :D



Kommentarer
Postat av: Christina

Sv: hehe aah :) jag bor på de kvarteret



Ja usch jag har också massaa... Aja :P smällar man får taa

2009-04-23 @ 20:02:18
URL: http://kabro.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Sv; Taack så himla mycket! :D



Matte B sucks för övrigt, eller ah all matte gör ju det i och för sig. >.<

2009-04-24 @ 16:11:10
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0