Om min måndag och mina köp.

Hejhej igen. Jag har som sagt tagit en liten minipaus från bloggandet, självklart har jag kännt ett sug efter att skriva, men jag har inte vetat vad jag skulle ha skrivit då. Iallafall, nu har jag en del att skriva om, men först vill jag tacka alla som hittade till min blogg fast att jag inte skrivit något speciellt denna vecka, inget alls ifall jag ska vara exakt.

I måndags var jag med min älskling Filip hela dagen, vi var på stan och där hittade jag en as snygg jacka från New Yorker för 199 kronor. Den var nersatt från 499 kronor, så jag tycker det var ett bra köp iallafall, snygg i den är jag med för den delen. Sen så hittade jag även ett par as snygga skor som passar till jackan, också för 199 kronor och dem var nersatta från 299 kronor. Också ett bra köp tycker jag. Efter att vi köpt allt fint till mig så gick vi till McDonalds och åt lite. Kände mig jätte tjock, usch inget kul. Sen gick vi upp mot Filip igen, och då gick vi förbi Halvars Glass där älskling köpte en glass och jag smakade lite ^^

Efter att vi stannat och ätit glass och det så gick vi hem till Filip, la oss i hans säng och mös som tusan. Och jag måste bara säga att jag verkligen älskar att mysa, så att få avsluta en hel dag med min älskling med att mysa gjorde allt så mycket bättre för mig och jag blev hur glad som helst :) Älskar dig <3

På kvällen då jag var hemma så hade jag väldigt tråkigt, så det blev att man satt och letade efter några roliga spel på internet, och jag fastnade för ett evighetsspel, men dock kom jag bara till level 85 eller liknande. Klicka på länken för att komma till spelet Never Ending Level Game


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0