Ny skolvecka igen.

Imorgon börjar skolan igen. Och tror att jag är den enda som verkligen vill tillbaka till skolan. Jag vet sjukt många som verkligen inte vill det. Men jag måste faktiskt säga så här; jag har legat hemma i nästan 3 veckor i rad. Och att göra det är inte det roligaste precis. Plus att man missar sjukt mycket i skolan. Så det är därför jag vill till skolan igen. Så att jag kan får förklaringar på det som jag inte fattar. Vilket är nästan allt, speciellt i matte och samhällskunskap. Jag fattar inget.

Och jag vill bara säga till er som inte alls vill till skolan, ifall ni går till skolan nu och sköter den ordenkligt så kommer ni snart att slippa den. Ni måste tänka possitivt om skolan, annars kommer det inte alls gå bra och då kommer ni bara få gå längre. Iallafall, jag läntar tills imorgon då jag ska få komma tillbaka till skolan efter att ha varit sjuk och haft ett underbart påsklov.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0