Ne pas avoir peur.

J'ai réalisé que je ne doit pas comprendre. J'ai découvert des choses sur moi-même que je ne voulais pas savoir. Je vois une ombre, une ombre qui s'approche de moi et je crois que je commence à en avoir peur. Mais pour quoi faire? Qu'est-ce qui fait peur à moi? Ne pas avoir peur.

Denna franska text har jag själv skrivit. Är inte så jätte nöjd med språket, men jag försökte och övade på mina skrivkunnigheter. Och som min lärare säger "övning ger fördighet", så kanske att jag lär mig något ifall jag läser och sjunger med i Edith Piafs låtar och sedan skriver egna små text rader. Vi får väl se :)

Nu ska jag göra rent min skena, bortsa tänderna och prata lite med Netz och älskling. Imorgon är det onsdag, vilket betyder att det är en lååång skoldag. Hatar onsdagar pågrundav att vi har lunch redan vid elva och så slutar man vid fyra. Usch och fy vad jobbigt. Jag verkligen hatar onsdagar. Senare på kvällen blir det plugg och kanske att man åker och jobbar också. Vi får se helt enkelt. Hoppas alla har haft en bra dag. Sov gott alla :)



Kommentarer
Postat av: EmmaWictoria

hej! :D

lust o göra en design åt mig? :$

2009-04-14 @ 22:37:47
URL: http://emmawictoria.blogg.se/
Postat av: BJERNHAGEN

Aw, men TACK ska du ha :D så jäkla glad jag blir! detsamma <3

2009-04-14 @ 23:24:34
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0