Lyckig för att du finns <3

Igår var det en bra och dålig dag. Dagen började med att jag först åkte ner till älskling och hämtade min cykel, men det blev lite mer än så. För jag blev hungrig och bad Filip ge mig mat, vilket han gjorde. Tack. Sen så drev jag en massa med Patrik. Haha det var kul. Sen så åkte jag hem, fick lite brottom eftersom jag hade 10 minuter på mig att komma hem för att jag och min familj skulle åka till min mormor och äta mat. Så det blev att fixa till sig snabbt som tusan innan man åkte.

Hos mormor sen så tog det tid innan man fick mat. Och jag var på rethumös som tusan, men även på ett humör att vara social. Och man visste inte riktigt när jag var social eller retsam. Hihi, förlåt alla. Iallafall, sen fick man mat tillslut. Och jag blev mätt direkt, hann knappt äta något. Fattar inte varför. Men iallafall så åt jag massa mat, och till efterrätt blev det en massa glass, jordgubbar och grädde. Mumsigt måste jag erkänna. Tyvärr var jordgubbarna väldigt hårda. Men det gick att äta ändå.

Sen när man åkte hem så var man trött, och jag saknade Filip en massa. Men det är tur att man har en mobil som man kan smsa med nu. Så jag satt och smsade med Filip ett tag. Tog sedan en dusch när jag kom hem. Efter duschen kom det som gjorde dagen dålig. Jag började tänka igen. Och denna gång tänkte jag på Filips och mitt förhållande. Och jag var nära på att göra slut. Usch, då grät jag väldigt mycket eftersom jag inte vill lämna dig Filip. Men tack vare att Filip ville prata med mig om det så gjorde han tillslut att jag började tänka på ett annat sätt.

Och med att jag bärjade tänka på ett annat sätt så blev det så att min tanke vändes och jag började tänka mer att jag är glad att mitt förhållande med Filip inte är som de förhållande jag haft innan. Så jag gjorde mitt beslut att stanna hos Filip och det är jag glad över att jag gjorde. För jag är hur lycklig som helst med dig Filip. Och jag önskar att allt som hände igår inte alls hände. För det är med dig jag vill leva med. Det spelar ingen roll vad du gör mot mig. Jag kommer alltid att älska dig. Och jag är lycklig att du finns <3


Mormors påskpynt på matbordet ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0