Lina is some happy ^^

Efter att ha pratat med Filip så började jag som sagt att plugga. Det tog inte mer än en timme så var jag klar med allt. Allt som jag hade missat som jag kunde ta igen idag har jag jobbat ifatt. Jag tror till och med att jag råkade jobba lite för långt i franskan också. Men vad gör det? Det är väl bara bra ifall jag jobbar lite extra med franskan? Iallafall, att nu vara klar med allt mycket tidigare än vad jag räknat med så kan jag bara ta det lungt denna vecka. Och det är därför jag är lite glad idag.. eller lite kanske är fel ord. Jag är väldigt glad :D


En liten bild där jag ler får ni också, bara för att jag är glad.
Vill även säga grattis till älskling som fick MVG på En A Nationella <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0