Left alone with tears

Dagen började bra, men ju mer klockan blev desto sämre mådde jag och desto jobbigare blev det. Vaknade tidigt, men låg kvar i sängen och kollade på när Filip sov. Vid tio sen så gick jag och åt frukost, och direkt när jag ätit klart kommer mamma hem med nybakat bröd. Känns ju kul att man precis missade det. Ahja, Filip satte sog vid datan medans jag fixade lite runt omkring. Bland annat bäddade sängen. Sen så satte jag mig i Filips knä och vi började leka med PhotoShop lite, resultatet blev den nya headern. Är nöjd för en gång skull.

Sen lekte Filip ännu mera i PhotoShop, och sedan lärde han mig hur man kunde tona in en bild i en annan. Så nu har jag utökat mina kunskaper ännu mera. Och antar att jag ska försöka få till någon bra bakgrund till bloggen tack vare mina nya kunskaper. Men det är ju tyvärr inget som jag kan lova att jag lyckas med. Iallafall, senare vid fem ungefär så blev det god mat. Och för mig blev det grillpremiär. Och det var sjukt gott. Efter maten var jag välidgt äcklad, men det är mest syrrans fel och lite Filip. För det började prata om att diskitera en fisk och vad de gjorde med alla organ och skit. Uschusch..

När klockan blev åtta, usch, den tiden och framåt är något jag vill glömma och därför så kommer jag inte berätta det. Jag vet ordspråket "Har du sagt A så får du säga B". Men tyvärr, jag kommer inte berätta B, för det är för jobbigt för mig och därför blir det inget. Ahja, nu ska jag svulla/tröst äta väldigt mycket för att förhoppningsvis få hopp om att få ärlighet och trohet igen. Puss på er.

Älskar dig Filip, fast allt som hänt idag.
Det kanske inte har märkts, men det gör jag <3


Kommentarer
Postat av: H82beme

älskar dig med fast allt som hänt <3

2009-04-25 @ 22:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0