La Vie En Rose

Des nuits d'amour à plus finir
Un grand bonheur qui prend sa place
Les ennuis les chagrins s'effacent
Heureux, heureux à en mourir.


Denna lilla strof från Edith Piafs låt La Vie En Rose får avsluta dagen och jag hoppas att jag somnar in med Edith Piafs vackra texter och vaknar upp till en strålande morgon imorgon. Och alla ni som inte vill skolan, tänk positivt. Snälla? Det är det enda sättet för er att klara av skolan bra, jag vet att det kan vara tråkigt, men det är nyttigare än vad ni tror. God Natt alla söta läsare. Glöm inte att kommentera. Bjuder på en liten bild på mig också.


Jag var busig denna dag, minns inte när det var riktigt.


Kommentarer
Postat av: h82beme

hoppas på o somna till en av in flemse vackra texter o vakna till solken imorgon ;)

2009-04-13 @ 21:46:10
Postat av: BJERNHAGEN

aw, tack :) ja det har jag haft!

dudå?



NU LIGGER BILDER PÅ HÅRET UTE :D

2009-04-14 @ 17:49:18
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0