Kontakta mig.

Jag har nu bestämt mig för att börja göra blogg-designer från grund. Men eftersom jag inte är så jätte bra på det ännu så kommer jag först att göra så att jag tar emot "beställningar" av att göra nya header, och ändrar färger. Och under tiden kommer jag att testa att göra designer från grund på en annan blogg. Bloggen finns ännu inte, men snart kommer den att finnas och där visar jag olika saker som JAG lärt mig.

Hur ni ska kontakta mig ifall ni är intresserad av en ny header är på följande sätt;
- MSN/Hotmail ([email protected])
- Bloggkommentar om att jag ska kontakta er.

Jag hoppas att detta kommer att drivas framåt och att det blir lyckat. Ha en bra dag :)




Kommentarer
Postat av: ävelicious

det är den verkligen :)

2009-04-26 @ 15:36:49
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0