Hostan gör mig sämre.

Tack vare denna j*vla hosta så mår jag sämre. Jag har ingen ork i kroppen att göra något, jag är pigg och vill göra så mycket, men kropp orkar inte, den är slö och sliten. Men jag förstår inte riktigt hur den kan var så sliten, eftersom jag bara har legat hemma och sovit hela denna vecka. Ja, det är det enda jag gjort, sovit. Jag har inte ätit, eftersom jag inte klarat av det. Men druckigt har jag gjort mycket. Men men, känner man sig sliten så gör man. Jag önskar bara att jag mådde helt bra, istället för att ha den här hostan som jag har.

Fick reda på idag att min lilla älskling är på väg att bli sjuk. Inget kul. Eftersom jag vill träffa honom så fort som tusan, men men.. ifall mormor tillåter mig så kan jag åka in till stan och träffa älskling då. Men annars blir det att träffa älskling på lovet. Förhoppningsvis sova hos honom någon dag också. Saknar din närhet, dina kyssar din röst. Oh.. en kärlek till mig är så grymt stor som inte går att beskriva med ord. Jag har letat efter en låt som kanske kan beskriva den, men än så länge har jag inte hittat den. Jag vill på något sätt kunna beskriva för dig hur stor min kärlek är för dig och hur mycket du betyder för mig. Tack för att du finns, älskar dig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0