Hos Filip älskling

Sitter hos älskling, har precis fått jätte goda tunna pannkakor, och dem är tunna kan jag lova. Vilket jag tycker bara gör dem godare. Ahja, gick ner till Filip efter skolan, då vi ganska direkt började mysa. Älskar att mya med Filip. Ni anar inte hur mysig och gosig han är. Iallafall, myste ett tag tills jag kom på att jag var väldigt hungrig så vi gick till McDonald's där jag skulle handla, men mitt kort funkade inte.

Gick tillbaka hem till Filip då vi fortsatte att mysa. Om ca en och en halv timme måste jag åka hem, har tyvärr mycket att plugga. Men antar att det blir att skriva lite blogg som vanligt. Nej, nu ska jag knuffa Filip i sängen igen och mysa lite till. Puss på er, Förresten, JAG ÄLSKAR DIG FILIP RAMSTEDT <3


Puss på dig med <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0