Hos älskling min.

Sitter just nu i älsklingens säng och svullar godis, blogg och bdb. Min mage är jätte svullen efter att jag tjockade i mig en hel pizza förutom några kanter som jag matate Filip med. Så jag mår ju inget bra. Men antar att jag får skylla mig själv? Eftersom jag är laktosintolerant och om jag glömde ta min tablett så att jag kunde äta mjöklprodukter. Ahja, så är det ibland. Får tänka lite mer på att jag inte äter så mycket mjölkprodukter i helgen, eftersom jag glömde mina tabletter hemma :O inget bra, inte alls!

Och jag måste bara säga att det är otroligt skönt att jag änså länge inte har blivit klassad i sjuan av Anna än, för vi har inte spelat kort. Vilket är oerhört kul, och jag hoppas att Filip inte säger något till Anna att vi inte gjort det. För ifall han gör det så kommer han att få ångra det riktigt djupt! Så passa dig Filip, tror inte att du vill få det staff som jag har planerat, för jag vet att du inte vill ha något hårt uppkört där :O

Ahja, nu ska jag vålta Filip lite igen.. alltså jag ska bara busa lite med honom. Tills jag får så ont i magen att jag inte orkar och får en anledning att sova (A) hihi, känner mig en smula ond alltså. Men vet inte riktigt varför om jag själv får säga det. Ajust det, jag har ju glömt att berätta att den blonda Lina som förut skrev denna blogg är borta, utan nu är det en brunett Lina som skriver och driver denna :D Just precis, ni tänkte rätt. Jag har nämnligen färgat mitt hår idag. Känns bra, dock blev det inte som jag ville och bild kommer upp efter helgen. Puss på att jag älskar dig Filip <3


Och självklart så måste min älskling få vara med på bild i dagens inlägg,
eftersom det är hos honom jag är ^^



Kommentarer
Postat av: EmmaWictoria

frågestund i min blogg!

2009-04-19 @ 13:23:57
URL: http://emmawictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0