Härlig eftermiddag!

Efter skolan stack jag ner till Söder Tull och mötte Joni. Snackade med honom tills det var hans tur på banken. Han hade tydligen suttit och väntat i över 1½ timme. Stackaren alltså. Ahja, sen när det väl blev hans tur så fixade han det han skulle göra, sen så gick vi till Ljura skolan där vi väntade på att Marcus skulle sluta. När han väl slutat så gick vi mot stan igen. Joni och Marcus gick in på Kondomeriet Intima xD

Och jag blev tvungen att gå in där för att få ut dem. Annars hade dem väl fastnat eller något. När jag kom upp till Söder Tull igen så lämnade jag Joni och Marcus och gick istället hem till Filip. Fast hemma hos honom fanns bara hans syster, snackade med henne ett tag och sen ringde Filip och bad mig komma ut istället. Var med Filip och muppen Patrik på stan ett tag. Där jag träffade på massa folk som jag kände. Haha.. hade det as kul, plus att jag var på klag-humör. Så jag gick och klagade på allt typ xD

Tack för denna otroligt roliga eftermiddag :D



Kommentarer
Postat av: Em

Aha! I see :) Jag bor inte i Sverige sa for mig blir det ingen

ledighet tyvarr. :p

2009-04-27 @ 19:53:06
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: joni

no problems^^

2009-04-27 @ 22:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0