God Morgon

God morgon alla läsare. Idag är det måndag vilket betyder en ny skolvecka. Men det bästa med allt denna vecka är att man är LEDIG på fredag. Gid så underbart skönt det ska bli alltså. Iallafall, har precis ätit frukost och fixat mig. Ska strax bärja fixa min väska med alla skolböcker som jag behöver idag. Sen blir det nog att ta cykeln till skolan, skriva ut ett papper till min redovisning. Och förhoppningsvis blir det ingen dötid där emellan.

Dagen idag kommer att vara lugn, kommer mest vara i skolan, sen ska jag ner till apoteket och köpa hela Vitamin B spektrat. För mamma, jag och min granne tror att jag kan ha använt upp alla mineraler och vitaminer i kroppen och därför så orkar jag inte speciellt mycket + att jag lätt blir sjuk. Och ifall man lätt blir sjuk så kan det bero just på vitaminbrist. Så ska testa att äta B-vitmin spektrat ett tag och se ifall jag mår bättre. Sen ska jag hem och plugga lite. Vad ska ni göra idag?


Kommentarer
Postat av: Ävelicious

okej, kul att du håller med :)

snällt! lägger till dig nu på direkten!

2009-04-27 @ 10:18:38
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: Em

Alltid skont med langhelg! Har ni studiedag? :)

2009-04-27 @ 11:11:02
URL: http://mammaochbullen.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Oh mein gott, du är den första personen någonsin som sagt de orden; jag älskar matte haha! ;D



Själv vill jag bara klara av matte C. E & H vill jag inte ens tänka på huhu.

2009-04-27 @ 18:39:52
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0