Förlåt för den dåliga uppdateringen.

Ber om ursäkt för den extremt dåliga uppdatering. Men andleningarna är att i torsdags så kraschade nästan internet, så kunde inte skriva så mycket. Och igår så kom älsklingen Filip till mig och då ville jag inte dock inte sätta mig och blogga. Så det är anledningen till att det är dålig uppdatering. Filip sov här hos mig iallafall, mys som vanligt. Och strålande väder idag, 17,4 grader på altanen med en klarblå himel utan moln.

Idag blir det att vara med Filip, tills han lämnar mig och åker hem. Och då kommer det väll att bli mera bloggande. Eftersom jag kommer vara ensam hemma... ahja. Kommer att komma upp massa om hur det var efter att jag slutatde skolan i torsdags och sen hur hela dagen var igår. Ahja, ska snart dra ut Filip i solen och ta det lungt. Kanske ta en piknik? (A) vi får väll se hur det blir.

Ha en bra dag alla :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0