Blir sämre och sämre...

Just nu blir jag inget bättre, ligger hemma och hostar en massa slem blandat med blod. Febern ligger på 39.6 och 40.8 grader, mår skit. Vaknade i morse med att jag inte kunde andas, jag skakade som tusan och kunde inte ropa på hjälp. Först efter att jag fått en hostattack där jag hostade mest blod kunde jag ropa på hjälp. Mamma ringde sjukhuset direkt och dåp var klockan strax efter sex. Fick en tid först vid tio över fyra. Känns ju kul, eller inte. Fattar inte att de inte inser hur allvarligt sjuk jag egentligen är!

Hat bara tagit det lungt idag, vad mer kan man göra? Läkaren som vi pratade med och mamma tror att jag kan ha fått lungoinflamation. Så det är ju bäst att ta det lungt antar jag. Ahja, nyss ringde mamma och sa att vi hade fått en tidigare tid till sjukhuset. Så ska dit om tjugo minuter istället, känns lite bättre. Hostar as mycket, det gör fruktansvärt ont, så ont så att jag vill gråta :(

Älskar dig Filip Ramstedt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0