"Bättre sent än aldrig"

Var som sagt med älskling idag. Var tänkt från början att bara vara en liten stund eftersom jag hade tänkt att äta påskbord med familjen. Men så blev det inte. Istället var jag med älskling hela dagen. Vi spelade kort, jag spöade skiten ur Filip på GH och sen blev det som alltid en massa mys :D Senare åt jag även middag med släkten Ramstedt,.. jag behöver inte säga mer än så tror jag. Tog sen spårvagnen hem ist för att cykla när jag inte har lyse på cykeln. Det kändes liksom mer säkert än att ta cykeln hem.

När jag kom hem så satte jag mig vid datorn, kollade mejlen och allt sånt. Sen kom jag på att jag inte bloggat. Så därför blir det ett inlägg lite sent. Men säger som min mormor; Bättre sent än aldrig.

Apropå mormor så ska jag åka hem till henne imorgon och äta middag. Så det sprack att träffa Filip varje dag denna vecka.. men men. Har fått massa bra dagar med min älskade Filip och så inte minst en massa skratt med honom. Och det är jag glad över. För att ha legat hemma i en vecka med hög feber är ingen höjdare precis. Nu ska jag sova, god natt mina kära läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0