Anna Karin Lovisa Ramstedt.

Anna Karin Lovia Ramstedt, en tjej som ingen kan få tyst på. Anna är även en tjej som hatar skolan, speciellt Naturvetenskap xD Hon älskar att spela sjuan mot mig. För hon vinner bara och jag blir jätte sur. Hon är en expert på att tjata till sig det hon vill ha eller höra. Och tro mig, fast att hon är jobbig med sitt tjatande så är hon en as snäll liten fjortis flicka. Och jag avundar Filip för att han orkar med dig, fast att du kastar en massa saker på honom. Som exempel den där pennan som gjorde ett hål i Filips panna xD

Man ska inte heller säga emot Anna Ramstedt, för då får man vara beredd på att hon tar det närmaste hårda hon hittar och sedan kastar på en. Och man vet aldrig vad det kan vara. Exempel kan det vara från en liten blyerst penna till en stor stol. Så Anna är det ingen ide att man säger emot, passa er ;)



Annaaaaaah! ;) sa (20:36):

så passa dej lina :O jag kan ta upp vad som hälst och sen helt plötsligt känner man: ooj vad ont i skallen jag fick vad var det?! :O kasta du en stol på meej :O

Annaaaaaah! ;) sa (20:39):

kanske int en stol men när anna blir kurig kan man få hål i pannan som filip xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0