26:e, ett datum som bränner.

Idag är det den 26:e, och ännu har jag inte kommit över det som hände för 3 månader, 6 timmar, 8 minuter sedan. Jag har torkat tårar om och om igen. Jag har mått så fruktansvärt dåligt så jag inte vet vad jag ska göra. Men jag försöker, och tack vare Filip Ramstedt så har jag kunnat inse saker i livet som jag inte kunde själv efter den 26:e januari. Men det jag tror är att jag fortfarande kan hitta känslor för dig, att det är därför jag har det så svårt den 26:e varje månad.

Du var hur underbar som helst, tills vi kom fram till att prata känslor med varandra. Det funkade inte och tyvärr var det väldigt synd. För då kanske vi hade kunnat rädda det vi nu gick miste om. Vi gick miste med ett liv tillsammans. Det finns inte ord för att beskriva hur mycket jag älskade dig då. Och visst, jag älskar dig nu med. Men nu är det som vän och inte speciellt mycket som annat.

Dikten du skrev på brevet till mig när jag skulle åka iväg. Den finns och ekar fortfarande i mitt hjärta;
Last night i had a dream about u, about when I said I Love U then i missed u, and now I wish you were here. An even when my blood spills on the floor, it forms a heart with your name and I Love u more, all I need is u.
Life without u is like having my heart riped out, when your around u
light up my world with joy it makes e want to shout, I LOVE U.

I`d do anything for u even climb a billion stairs.
At times it seems like nothing else matters but u.
I`d give up breathing just for u.


_________________________________________________

Freddie Joakim Thärning, du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. Oavsett ifall det bara är som ex, vän eller bekant. Det spelar ingen roll. För du förändrade mig till en bättre människa. Jag kommer alltid att älska dig, tack för att du finns och för allt du gjort för mig <3



Kommentarer
Postat av: Ävelicious

tack! visst kan vi det, säg till när du lagt till mig:P

2009-04-27 @ 00:28:51
URL: http://evehedberg.blogg.se/
Postat av: LINA

Hoppas du får en skön vecka tjejen :)

2009-04-27 @ 13:00:44
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0