14 mars - 14 april <3

Idag friar jag och Filip en månad tillsammans. Träffade honom en liten liten stund efter skolan. Han kom och mötte mig på stadsbiblioteket, där mötte vi Fredda, Johnny och någon annan skum människa. Sen gick vi hem till Filip och myste. Tog det lungt. Jag fick lite mat för att jag var hungrig. Sen spelade vi GH, och jag spöade Filip som vanligt. Haha, älskar dig ändå vet du, fast att du aldrig kommer att spöa mig på GH.

Sen så blev klockan mycket och jag blev tvungen att åka hem, blev lite små ledsen. Men det är sånt som händer. Och oavsett att jag är van vid det eller inte älskling så kommer jag fortfarande älska dig. Jag blir bara less på att det är jämt jag som ska drabbas. Och jag tror jag vet varför nu. Men det kan jag berätta en annan dag.

Älskar dig, 14 mars - 14 april <3
Bjuder även på en liten ego bild på hur jag såg ut idag.
Ha en bra kväll alla söta läsare.

Och en bild på älskling <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0