Spring is here

Nu har våren äntligen kommit och det får inte komma mer snö nu alltså. Idag är det hela tolv grader varmt ute i solen och det är helt underbart. Dock blåser det mycket, så det var inte så dumt att ta vinterjackan idag fast att det blir varmt i solen efter ett tag.

Sov hos min älskling inatt, helt underbart. Dock ville jag verkligen inte alls gå upp imorse för att åka in tidigt till stan. Hade ju gärna legat kvar i älsklingens säng och sedan umgås med hans mor hela dagen istället för att sen överraska honom när han kom hem. Men så smart var inte jag imorse.

Nehe, solen lysser ute, då ska man inte sitta här inne och skriva en massa. Ska se ifall jag kan hitta lite pengar i väskan för att kunna köpa en piggelin.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0